Banki fotograficzne w sieci

Banki fotografii prasowej i reklamowej swego czasu stawały się niezwykle modne. W Polsce powstało takich kilkadziesiąt ale niestety niewiele dawały polskiemu światowi informacyjnemu, bowiem najczęściej były one źle prowadzone, skupiały niewielką ilość fotografów przez wzgląd na iście złodziejskie stawki związane ze sprzedażą zdjęć. Do tego jeszcze należy wspomnieć kwestię podejścia polskich handlowców i potrzebę rywalizacji z najbardziej znanymi wydawnictwami. Tutaj niestety nie było żadnych interesujących aspektów związanych z tego rodzaju przedsiębiorczością.Oczywistym faktem jest, że najczęściej błędy tkwiły już na etapie samej promocji powstających baz zdjęciowych. Pozycjonowanie nie było niestety skuteczne, a co za tym idzie – mało kto wiedział o istnieniu takich banków. A dzisiaj bez żadnego SEO nie ma absolutnie żadnych szans na to, że zainteresuje taki bank foto potencjalnych odbiorców. Przy tym odbiorców masowych, bowiem jednorazowy handel poszczególnymi fotkami niestety nie jest w stanie utrzymać tak prosperującego przedsięwzięcia.Dzisiaj wiemy na pewno: większość z tych banków foto po prostu nie ma żadnej racji bytu. Nie ma absolutnie żadnych szans na to, że kolejne takie inicjatywy osiągną sukces, jeśli nie zaistnieje skuteczne i bardzo profesjonalne pozycjonowanie. Bo wiemy doskonale, że tylko wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania w Google daje szanse na powodzenie. Innej opcji w tym momencie po prostu nie ma.