Reklama radiowa a internetowa

Są i reklamy radiowe i internetowe. Czy można jakoś je ze sobą porównać? Wspólnego ze sobą zbytnio nie mają. Oprócz tego, że jakaś reklama może występować i tu, i tu, ale w innej formie. W obydwóch rodzajach mogą też występować znane osoby. A poza tym, to raczej są to zupełnie inne reklamy. Reklama internetowa ma więcej odbiorców. Z Internetu korzystać zmuszony jest codziennie każdy. Radia nie każdy słucha codziennie. Internet ma zasięg na cały świat. Radio na dany kraj lub tylko lokalnie. Internet jest większym źródłem. W Internecie jest szansa, że reklama zostanie bardziej zauważona. Oczywiście reklama w radiu też jest bardzo ważna. I też dociera codziennie do wielu ludzi. Radia też wielu ludzi słucha. Nie każdy spędza cały dzień w Internecie, ale każdy może słuchać radia cały dzień. Czy to w samochodzie, w pracy, w domu. Radio może być z nami właściwie wszędzie. Internet nie zawsze. Często są też braki połączenia z Internetem. Natomiast radio zawsze jest. I taka reklama jest dobra i taka.


Kategorie
  • Banki (10)
  • Biznes (46)
  • Biznes i firma (6)
  • e-biznes (3)
  • Egzekucje (19)
  • Finanse (105)
  • Finanse (24)
  • Finanse i podatki (9)
  • Giełda (1)
  • Gospodarka (44)
  • Gospodarka (11)
  • Inwestycje (32)
  • Komornik (9)
  • Kredyty (21)
  • Kredyty i pożyczki (14)
  • Kryzys finansowy (3)
  • Moja firma (2)
  • O bznesie (16)
  • Oszczędzanie i inwestycje (2)
  • Pieniądze (31)
  • Podatki (11)
  • Pozycjonowanie (100)
  • Pożyczka (40)
  • Pożyczki (15)
  • Ręka rynku (3)
  • Reklama (18)
  • Rodzaje tłumaczeń (4)
  • Szkolenia (10)
  • Tłumacz (5)
  • Tłumaczenia (14)
  • Własna firma (6)

  • Chiny to komunistyczne państwo, które do niedawna należało do jednych z najbardziej odizolowanych od reszty świata. Wynikało to nie tylko z systemu politycznego, który był daleki od zachodnich standardów ale również odmienności kulturowej społeczeństwa. Chińskim komunistom udało się jednak dokonać czegoś wyjątkowego, przekształcili współczesne Chiny w dynamicznie rozwijający się kraj. Chiny to około 1,5 miliarda mieszkańców, jedna czwarta ludzkości mieszka właśnie tam posiada praktycznie każdy obywatel co jest ewenementem na skale światową, bo dla porównania w Polsce konta posiada tylko około 60% mieszkańców, a w UE średnia to około 70% - jak widać te dane są naprawde szokujące, jednak wynika to z ich kultury i tradycji. To kultura mająca kilkutysiącletnią historię, kraj, który w przeszłości był zarówno wielkim imperium jak i staczał się ku upadkowi. Dzisiaj państwo środka to tygrys gospodarczy, posiadający gospodarkę rozwijającą się w tempie ponad dziesięciu procent w skali roku. Jak doszło do tego sukcesu w kraju rządzonym przez komunistów, gdzie oficjalnie panuje system centralnego planowania? W CHRL są bardzo łatwo dostępne kredyt samochodowy dzięki temu, że są subwencjonowane przez państwo, które chce zmotoryzować ludność, bo cały czas odsetek ludzie z autem w Chinanch jest na niskim poziomie w porównaniu z UE czy USA. Na początku lat dziewięćdziesiątych władze partyjne postanowiły przeprowadzić reformy gospodarcze, które miały na celu utrzymanie władzy przez komunistów a jednocześnie podniesienie poziomu życia mieszkańców. Do tej pory stawiano na powszechna kolektywizację, dominowały wielkie przedsiębiorstwa państwowe. W tym względzie niewiele się zmieniło, różnica jest taka, że na rynek trafia co lepsze, po segregacji.