Reklama telewizyjna a radiowa

Porównując reklamę telewizyjną i radiową co możemy powiedzieć? Można chyba powiedzieć, że reklama radiowa jest mniej obierana niż reklama telewizyjna. Telewizję ogląda więcej ludzi niż słucha radia. Telewizją jesteśmy bardziej zainteresowani niż radiem. Przed telewizorem czasem spędzamy więcej czasu. A radia często nawet nie włączamy, albo go ani nie mamy. Reklama telewizyjna jest lepsza, ponieważ można ją zobaczyć i usłyszeć. Radiową tylko usłyszeć. Reklama, którą widzimy z pewnością bardziej nas zainteresuje. Będziemy nią bardziej zachwyceni. Reklamy radiowe często są też denerwujące, bo są robione na zły sposób. Niektóre są naprawdę głupie i nieskładne. A tak nie powinno być. Oczywiście każdy ma prawo lubić takie reklamy jakie mu się podobają. Nikt nie może nikomu narzucić. Ale społeczeństwo chyba znaczniej woli te reklamy telewizyjne niż radiowe. W reklamie telewizyjnej możne więcej dostrzec. I przede wszystkim można dostrzec to, co jest reklamowane, jak to wygląda. W radiu często nie wiemy o jakim produkcie jest mowa.